THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, December 30, 2009

31.12.2009


Penghujung kepada tahun 2009... dan penamat kepada segala kemelut, kesedihan, penderitaan dan segala macam perkara-perkara yang tidak baik.... yang telah aku lalui... =_=...

Sungguh, terlalu banyak yang telah aku lalui tahun 2009 ini... ada yang memberi kegembiraan, kebahagiaan, keceriaan... malah ada kesengsaraan, penyesalan, pengharapan, dan kesedihan.. aku penat merasainya... =_= .. mungkinkah ini 'TAKDIRKU'... wallahualam....

Aku tak tahu sama ada aku boleh melupakan semuanya.. namun, aku akan cuba..berusaha..untuk kebaikan hati dan jiwa aku.. juga untuk masa depan aku yang belum pasti... T_T ...

Terima kasih 2009.. aku memahami erti sebuah 'PERCINTAAN' yang membahagiakan..namun, aku telah mengerti apakah sebenarnya yang di harapkan dalam 'PERCINTAAN' itu...

"Rosse, kamu tidak boleh 100% mempercayai CINTA, Rosse..kamu kena mengerti.. apabila menerima dan memberi cinta...maka kamu berada dalam dua dunia... antara 'LELAKI & WANITA'... maka itu, jangan percaya CINTA 100%..."

31.12.2009... SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2010... semoga tahun 2010 lebih bahagia untuk kita semua..untuk diri ku

Aku,
Rosse@yeokok
(31.12.2009, Khamis - 11.13am)

0 comments: