THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, December 13, 2009

Menangis lagi.


Entah kali keberapa sudah mata ini mengalirkan air mata jernih.. =_=...mahu di ingat semula...tp pastinya tidak dapat di kira... 'rosse, apa lagi yang ko risau?? apa lagi yang ko fikirkan?? apa lagi yg ko tangisi??.. tak kan mati kerana perkara itu??' ko memang degil rosse~~!!'..ahh....pujukan lagi hati ini..

aku bukan menangisi kerana aku lemah..tpi aku menangisinya kerana aku tersilap...kerana aku terlanjur..kerana aku tercakap... kerana aku tidak di beri peluang untuk menjelaskan kepadanya.. itu sahaja... aku ini terlalu tamak ka sampai saat ini masih mengharap dia bagi aku peluang menjelaskannya??... ahhh.....

rosse, cukuplah~~!!....

YA ALLAH, TOLONGLAH HAMBAMU INI...BERIKANLAH KEKUATAN KEPADA JIWANYA SUPAYA DAPAT MELALUI SEMUA INI DENGAN PENUH KETABAHAN

aku,
Rosse@yeokok
(ahad, 13.12.2009, 21.09pm)

2 comments:

SERACURLYLA said...

- kadang yang lama xpergi..
manakan datang yang baru...
wat past is past...

chilled babeh...

yeokok said...

emmm..ty sigu... sukar untuk melupakan apa yg tlh kami lalui..but i try my best.....mayb this week so hard utk sa..but i hope next year.. sa boleh mcm dulu lg..ty so much babe....