THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, December 23, 2009

Sujud kepada-MU


YA ALLAH...ENGKAU MAHA MENGETAHUI SEGALA-GALANYA...

aku sujud kepada MU... berdoa kepada MU... merayu kepada MU...
memohon maaf kepada MU...


'Berikanlah aku kekuatan untuk melalui semua ini, berikanlah aku ketabahan untuk kesedihan ini, berikanlah aku peluang untuk menebus segala dosa-dosaku kepada MU'


aku bukanlah insan yang tidak lepas dari melakukan dosa...aku juga bukanlah wanita yang tidak lepas dari melakukan kesilapan.... kerana itu, aku memohon doa kepada MU... mempermudahkan segala yang terjadi kepada ku agar aku akan tenang melaluinya.. menempuhinya.... Ya ALLAH...


aku terlalu banyak melakukan dosa sehingga aku kini menjadi insan lemah dan lalai di sisi MU.. ampunilah segala dosa-dosaku... berikanlah aku peluang untuk menebusnya walaupun aku tahu... mungkin aku sudah terlalu lewat untuk memohon kemaafan darimu... namun aku tahu, ENGKAU akan memaafkan setiap insan yang berdosa.. jika kembali kepada MU...


aku akan selalu mendoakan kebahagiaan dirinya.... -_-


Aku,

Rosse@yeokok

(23.12.2009, Rabu - 20.34pm)


0 comments: