THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, December 19, 2009

KAYAK

Lokasi : Lagoon Park, Karambunai,
Penceria : yeokok, not, dian, lalat, halu, cire, w8, cheng & elol


waaaaaaaaa...da lama tidak merasa kegembiraan seperti hari ini... thanks my fren... u made my day sOoo happy today... n i really love its... hilang sikit aku punya tekanan...


aku mengharapkan akan ada outing seperti ini pada masa akan datang supaya aku dapat melarikan fikiran dari terus 'murung'.. itulah yang aku inginkan sekarang ini.. lari dari semua kenangan lalu walaupun aku tahu amat payah..namun aku akan terus mencuba...


ty sO much my fren not, halu, cire, lalat, dian, w8, cheng & elol... betul-betul enjoy hari ini... aku akan terus macam ini...terima kasih semuanya

aku,

Rosse@yeokok

(19.12.2009, 23.48pm, sabtu)

0 comments: