THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, December 20, 2009

Wedding date

Lokasi : Kg.Pandasan, Kota Belud
Pengantin : Amisah & ag. Nizam

Attending : aku, Niza & jyna


waa... hari ini kawan aku kawen...aku bila lagi??..huhuhuhu...


well, terima kasih buat Niza sebab membawa aku untuk pergi tengok kawan kawen.. langsung tidak rugi untuk pergi sana cuma terlalu banyak cabaran yang di tempuhi sebelum sampai lokasi...

hahaha
dari KK jam 11.30.. so sampai sana dalam jam 1.30.. waaa yang melewatkan tu mencari rumah pengantin..punya main susah.. pelan rumah (niza cakap) not to scale..hahahaha... sebab tu keluar masuk kampung orang..adehh...

apa-apa pun, syukur alhamdulillah..sampai juga kami sana.. sekali..ada pula c denni & dee.. oww.. tia membawa durang nie..cizzz... pas itu ada pula c Jae.. hahahaha.. semua di KK tapi tidak pernah ke temu...hohohohoo


apa lagi, perkara penting mesti wajib... so, terus bergambar sama2 dengan pengantin sambil menunggu pengantin lelaki... waaa cantik oww si amisah... (jeles pula saya)..hahaha..


lepas acara selesai (akad nikah) balik la kami semula ke KK.. sampai dalam jam 6.30pm.. so. enjoy sangat-sangat.. tapi penat la... dari kelmarin tidak cukup tidur...hahaha


Aku,

Rosse@yeokok

(20.12.2009, Ahad, 21.02pm)

0 comments: