THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, December 29, 2009

Makan

Apa makanan yang selalu kamu makan?? yang sebati dengan diri kamu?? yang kamu tidak tertinggal walau dalam masa 1 minggu???

meggi.... ya..itu la makanan aku saat aku lapar... kenapa?? mudah di masak, sedap di makan... tapi kesannya kepada tubuh badan... ahh.. aku tak kisah, janji perutku berisi... laparrrrrrr....


tak, sebenarnya ada sebab kenapa aku selalu makan meggi... hendak memasak??... aku rasa saat ini aku tidak boleh memasak, bukan sebab aku kudung, tak... bukan juga sebab tiada duit mahu beli beras, ayam, sayur... tidak.... sungguh... bukan itu penyebabnya.... tapi kerana aku pernah memasak... selalu memasak untuk 'DUA' orang punya... kamu faham??... '2' orang yang akan menjamu masakan aku... -_-.. jadi, apabila aku mahu memasak, aku teringatkan '2' orang itu yang akan makan masakan aku... =_=...

kini, aku tidak mahu memasak... bukan sebab aku malas... tapi aku tidak berdaya... tidak berdaya untuk terus mengingati saat sebelum 'kejadian' ini... sungguh aku tak berdaya.... -_-


aku tahu, makanan seperti meggi akan memudaratkan badan aku..sedangkan aku...badan aku cuma sekecil ini... ahh... aku memang tidak dapat memasak... tak apa lah... aku akan cuba untuk menghilangkan '1 dari 2 orang' itu dari fikiran aku apabila aku teringin untuk memasak... pasti~~!!... aku nekad!!.. yaaa..... (tolonglah aku....T_T..)

selamat menjamu selera..... rosse...


Aku,

Rosse@yeokok

(29.12.2009, Tuesday, 20.26pm)

0 comments: