THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, December 11, 2009

Hati ku SAKIT...

Mungkin inilah lumrah kehidupan berpasangan.. sebahagia mana pun yang ingin di kecapi namun pergolakkan tetap akan menduga kedua-duanya.. aku juga...entah kenapa sehingga saat ini aku masih terus di belenggu oleh perasaan 'kesal'.. apakah ini di namakan 'CINTA'....


ahh, aku masih keliru..mungkin tidak..mungkin eya...mana satu??.. walaupun aku ingin terima hakikat itu..namun aku semakin merasakan kesakitan pada hati dan jiwaku... tolonglah aku.. bantulah aku.. aku kesal.... kenapa sebegini sekali aku menderita??.. (huh...jiwang amat..) tapi aku tak kisah kerana inilah perjalanan hidup ku di alam percintaan.. takdir menyatakan....dia bukan milikku...bukan hak aku..dan bukan kebahagiaan aku..

aku cuba menerimanya..namun kenapa semakin aku mencuba..semakin pula aku merasa derita?? kesal?? sengsara??... eyaa..aku perlukan dia..perlukan perhatiannya...perlukan belaiannya...perlukan pujukkannya..perlukan kasih sayangnya..kenapa aku jadi begini??..

kerana..aku mencintai dirinya...(ahhh jiwang lagi...)...

rosse, kau kena tabah....kau kena sabar...kau kena terima hakikat....dia sememangnya bukan milikmu...jadi, lihat lah dunia...masih luas...dan masih memerlukan dirimu untuk menerokainya... (ahh aku sedang mencuba mengambil hati sendiri??? )...

aku akui....saat ini sangat merinduinya.....namun, biarlah aku berdoa supaya dirinya bahagia selalu...amin...


aku
Rosse@yeokok

0 comments: