THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, January 2, 2010

Coretan Ku yang pertama 2010

Sungguh... aku merasakan sesuatu yang akan berlaku kepada diriku... walaupun ianya hanya untuk sementara..tapi aku merasakan ada sesuatu yang menanti.... yaaa.. 2010... masuklah sudah tahun baru...

Orang cakap...(selalunya lah...) tahun baru...kita mesti ada AZAM BARU, NIAT BARU, KEHIDUPAN BARU, dan segalanya BARU... aku dari tahun sebelumnya pun punya azam baru... aku rasa azam aku tahun lalu sudah tercapai... syukur alhamdulillah... ^_^....

Tahun ini pula, aku pun punya azam baru... tapi biarlah aku sahaja yang tahu apa azam baru ku itu.. kerana, hanya aku yang boleh melaluinya dan mencapainya... jika aku bertekad... yaa... aku sungguh berharap azam ini akan tercapai di tahun 2010 ini... amin... doakan ya kawan2 semua...

Emmm... aku berharap tahun ini aku lebih berhati-hati dalam memilih pilihan hatiku... orang kata.. selalunya kalau ada sesuatu yang telah menarik perhatian.....jangan tunggu lama kerana ianya akan berlalu pergi meninggalkan kita... kalau kita abaikannya... entahlah.. aku terserah... kalau ianya adalah milik aku.. buat apa aku mahu lepaskan... n_n... (entah lahh... huhuhuu.. )

Lagi satu, aku berharap persahabatan singkat aku dengan kawan-kawan yang berkawan dengan aku akan berlanjutan... kerana tanpa mereka, aku tidak boleh 'hidup' di tempat orang... mungkin juga kan... so hargailah kawan kerana jika kita kehilangan mereka, kita sukar untuk mendapatkan mereka kembali....

Dengan kata lain, aku berharap tahun ini memberi rahmat bahagia buat diriku...

Aku,
Rosse@yeokok
(02.01.2010, Sabtu - 19.07pm)

2 comments:

Debian said...

sa ada belajar satu ayat bah...dari sana astro...
dia bilang..

World Is Just Awesome... B-D

yg perengan keempat tu mcm betul tu...setiap yg datang pasti pergi...kalau inda kana tahan..cepat la dia pergi tu...

yeokok said...

oww ya ka..... sOoooo awesome.. yup... n_n... emm...kalu pergi apa boleh buat...:P