THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, December 12, 2009

Semangatku

Kawan2 sekerja d PETAREKA PERUNDING (S) SDN BHD 2009
Hari ini...my workmate ada bt dinner d 1B grand Borneo...at around 7.30pm...tp lewat kami smpi..huhuhu...sesat lg tpt sendiri...-_-')..

So, lepas dinner..jenjalan jap cuci mata....( teda duit mau shopping)... tp tempat sna sekarang sngt cantik..di hiasi oleh kemanikan merry cristmas...waaaaaaaaaa..cantik perhiasan d lobby tu...tp rugi..xtangkap gambar..boleh tipu org....'nie gambar kami ambil d NY'...hahahaa

Tp, aku masih tiada semangat...ahhh..kenapalah aku ini.. aku BOSAN~~!!!...

after dats, ada pla majlis karaoke....hehehe...kompom mau melalak...so, direct la p DAMAI CLUB...laaaaaaaaaaaa yg xbestnya..lagu2 dia versi lama2...urghhhhh.. semua lagu tiada...sOooOo BORINK...

apa2 pun, yang paling menarik... salah seorg rakan sekerja akan menyambut ulang tahunnya esok hari...so, kami ramai2 menyanyikan 'HAPPY BIRTHDAY' buatnya...mengingatkan ku kepada saat manis bersama SBFP dulu tika menyambut harijadinya... (-_-)...missed them so much...

Tp, aku masih tiada...tiada semangat....'ishhh..rosse, kenapa ko nie, cuba la ko lupakan semua tu..tidak berbaloi....apa guna mahu fikir benda yang akan merosakkan diri ko'....aahhh.. aku tidak tahu...kalau boleh aku mahu teriak...teriak sekuat2nya.... ( syukur, aku boleh teriak..melalak..melalak..melalak.....ahh peduli la~~!! )

Tp, sampai rumah (01.45am-13.12.2009)....terus aku jadi lemah semula...iskkkkkkkkkkkkkk... aku benci~~!!... 'kan aku da kata, A.B.A.I.K.A.N~~!!...ko degil!!.. untuk apa lagi mahu mengharap pada org yang tidak pernah menghargai diri ko!!.. cukuplah~~!! )..ahhh..aku bukan curang, aku bukan menipu.... =_= aku cuma terCAKAP sahaja..kenapa kesannya terlalu hebat!!..

Rosse, ko akan jadi GILA andai terus dengan fikiran itu!!..TIADA SIAPA YANG DAPAT BANTU KO...KECUALI DIRI KO SENDIRI.....

aku,
Rosse@yeokok
02.17am (13.12.2009)

2 comments:

SERACURLYLA said...
This comment has been removed by the author.
SERACURLYLA said...

- chilled out my fren..
wat past is past...
life must go on..
walk one step forward..