THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, December 18, 2009

happy dalam kepayahan

agak sukar untuk memahami ayat 'happy dalam kepayahan'... namun itulah yang aku rasakan setakat ini.. betapa aku berusaha untuk gembira..ketawa...tersenyum...dan tergelak.. di depan mereka, di depan kawan-kawan.. namun sebenarnya... aku dalam kesedihan..

entah kenapa... hati ku tetap tidak lena...tidak ceria...walau ku cuba untuk melepaskan semuanya...
aku sangat yakin dengan apa yang aku lakukan..namun hati ku tetap juga seperti kehilangan sesuatu... sesuatu yang sangat penting dalam hidupku.. sudah ku cuba berkali-kali untuk tidak mengendahkannya namun ia tetap akan menganggu fikiran aku...

apakah aku masih tidak boleh menerima hakikat semua itu???... tolonglah aku... bantulah aku...
jangan biarkan aku sendirian kerana ketika itulah aku akan merasa sangat 'keseorangan'....

aku mahukan suasana aku berubah...
ahhh... kenapa berada dalam bilik sendiri, kenangan itu akan muncul??... peristiwa itu akan muncul??..apakah ianya satu kesilapan, kesangsian, ataupun sebenarnya sesuatu yang 'adil' untuk diri aku??...

aku... HAPPY DALAM KEPAYAHAN~~!!... =_=...


aku,

Rosse@yeokok

(18.12.2009, Friday - 22.48pm)

0 comments: