THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, December 16, 2009

Kenapa??


Aku ingin lari dari menyebut perkataan ini....tapi, 'KENAPA' aku tersebut lagi...... sudah kali ke berapa aku katakan kepada diri jangan pernah meluahkan perkataan ini.... tengok, apa jadi kepada diriku??.... =(( =(( =((

Aku tidak tahu apa patut aku luahkan selain itu...namun setiap kali aku menyatakan perkataan ini, aku mesti menangis....... KENAPA???... KENAPA??? KENAPA???...

Kalau benarlah engkau membenci aku.... tolonglah jangan memarahi diriku... aku tidak boleh terima hakikat.. insan yang pernah ku sayangi kini sangat memarahi diriku.... aku tidak sanggup~~!!!.. aku akan menjadi GILA.... =(( =(( =((

Mengapa sebegitu sekali dirimu berlaku kepadaku sedangkan aku sudah penat untuk merayu kemaafan dari mu??....

Aku TERTEKAN~~!!...

Aku,
Rosse@yeokok
(16.12.2009, 20.55pm rabu)

2 comments:

DaLink Freestyle said...

byk kn bsbr jak ratu.. mmg mudah utk meminta kemaafan tp blm tentu kemaafan kita tu d terima. so kena tabah n kuatkn semangat. jgn trs d belenggu dgn rasa brsalah. Insyallah 1 day dia akan sedar dan akan memaafkn.. Byk kn beristigfar.. luv u my pren

yeokok said...

ty ratu... kdg2 kesabaran nie ada had.... tp selagi diri ini belum sepenuhnya di maafkan... ia ttp akan membelenggu hati sa... =((... sa btl2 penat ratu..penat!!