THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, January 9, 2010

Buzy??

Siapa yang suka buzy???...

Aku suka...sebab buzy membuatkan aku melupakan segala kekalutan, masalah, kekeliruan, kesedihan,... tapi buzy buat aku PENAT!!.... -_-')...

Aku bukan mengharapkan boleh melupakan segalanya 100%...dalam tempoh ini... tapi aku tidak mengharapkan akan kembali kepada masa lalu.. ingin sekali aku lepaskan apa yang aku rasai sehingga kini agar aku lebih fokus kepada perjalanan hidup aku... masa depan aku... untuk diri aku sendiri... tapi, aku...

Benar kata mama, 'pilihanku' itu masih suka bergembira..masih dalam proses memilih... masih mencari yang sesuai... masih kabur... entahlah....

Aku kini membuzykan diri.... itu mungkin satu tindakan yang boleh membantu untuk aku melupakan seketika apa yang berlaku... mana tahu, aku akan benar2 'sembuh'... semoga aku berbahagia selalu... dan aku doakan kebahagiaan mereka yang sentiasa bersama aku...

Aku sayang mereka.. dan kerana itu aku mahu mereka mendoakan kebahagiaan itu milik aku.. kerana aku tahu mereka juga mengharapkan perkara yang sama daripada aku...

Aku,
Rosse@yeokok,
(090110, Sabtu - 21.19pm)

2 comments:

Ai.Zuhair said...

sot ka suka buzy.heh

yeokok said...

ok baaa..segala prob hilang...:P