THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, January 30, 2010

Potluck & BBQ


Tarikh : 30/01/2010

Hari : SABTU
Masa : 4.00pm hingga 7.30pm
Lokasi : Lagoon Park, Karambunai
Aktiviti : POTLUCK & BBQ
Jumlah ahli : 31 orang

Aku sekali lagi merasa cukup gembira, teruja, seronok... apabila satu lagi aktiviti yang di rancang oleh SABAHAN BIGFORUM PRO terlaksana dengan jayanya pada hari ini.. Terima kasih kepada yang datang.. ^_^

Cuaca pula cerah sepanjang masa... dan itu satu petanda yang sangat baik.. aku sangat bersyukur.. sekali lagi Terima kasih....

Penyertaan kali ini lebih ramai dari sebelumnya.. di mana POTLUCK yang pertama (21.12.2008) seramai 19 orang yang hadir... dan kali ke-2 ini adalah seramai 31 orang.. terima kasih buat semua.. kehadiran kamu telah menyerikan, menceriakan, mewarnai POTLUCK kali ini.. dan aku sekali lagi sangat bersyukur... ^_____________^

Walaupun aktiviti ini terlewat dari perancangan namun ianya berjaya di laksanakan.. semoga yang menyertainya merasai kegembiraan ketika bersama-sama dalam POTLUCK kali ini....

Suatu hari nanti, kita pasti akan dapat melaksanakan satu GATHERING besar-besaran... aku menantikan detik itu kerana aku sungguh teruja bila semakin ramai yang menyertainya. TAHNIAH buat SABAHAN BIGFORUM PRO kerana terus maju..

Aku,
Rosse@yeokok
(31.01.2010, Ahad - 02.00am)

0 comments: