THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, January 23, 2010

Semua menjadi SATU

Hari ini, aku merasakan seluruh hidupku begitu 'perit, pedih, kecewa, sedih, marah, panas, benci, sakit hati, geram'... inikah diriku??... aku keliru... Y_Y..


Aku tidak mengharapkan perasaan seperti ini, tapi aku tidak tahu.. ia datang dalam masa yang sama.. pada hari yang sama.. saat hujan lebat..membasahi bumi... dan ketika itulah aku merasakan hidupuku ini sungguh 'KASIHAN'... ahhh.. siapa juga yang mahu kasihan dengan diriku?? siapa??.. mana?? ada???... T_T..

Aku hanya mahukan kegembiraan itu milik aku..tapi 'KENAPA' ia lari dari hidupku?? KENAPA!!!!...'ENGKAU' mahu lihat penderitaan aku??... hidupku sebegini??...
Y_Y..

Aku sedih... ingin sahaja menangis, meraung, teriak, biar segenap perasaanku lenyap... pergi dari hidupku.. supaya aku boleh merasakan kegembiraan yang ku cari itu... KENAPA??... sukar sangatkah??... Y_Y

Aku bukan tamak, aku bukan meminta sedekah, aku bukan kedekut, aku bukan penyamun... aku cuma PEMOHON sahaja... dan, KENAPA sukar sangat untuk mencapai apa yang aku mahukan??... DUGAAN??.... Y_Y.. ianya terlalu HEBAT....

Aku perlukan belaianMU, aku perlukan kasih sayangMU, aku perlukan perhatianMU, aku perlukan cintaMU, aku perlukan kemaafan dariMU... aku cuma PEMOHON.. Y_Y...

Aku sungguh.. sungguh meMOHON... berikan aku peluang untuk merasai KEGEMBIRAAN... adakah kamu tahu.... aku gembirakah, aku ketawakah, aku tersenyumkah, aku seronokkah.... adakah kamu tahu.... AKU DALAM KESEDIHAN.... kamu tidak tahu... kamu memang tidak perlu tahu.... kerana kamu tidak mahu tahu.... Y_Y... dan aku sekali lagi kecewa...

Aku fikirkan, hidupku akan berubah.... aku fikirkan aku akan berubah... aku fikirkan aku akan membuat perubahan.... sesuatu yang baru.... tapi.. Y_Y.. berdayakah aku?? bolehkah aku?? mampukah aku?? dapatkah aku??... Y_Y...

Aku sangat-sangat TERTEKAN~~!!!!... segalanya menjadi SATU...dalam sekelip mata... Y_Y..

YA ALLAH, TOLONGLAH HAMBAMU INI.. BERIKANLAH HIDAYAH KEPADANYA SUPAYA JIWANYA TENANG, DAMAI, AMAN..... amin.....

Aku,
Rosse@yeokok,
(23.01.2010, Sabtu - 20.35pm)

0 comments: