THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, January 13, 2010

Hari ke-13 tahun 2010

Aku tak sangka begini cepat masa berlalu....hari ini, masuk hari ke-13 kita semua dalam tahun 2010...tidakkah kamu merasakan..ianya terlalu pantas??.. -_- aku seperti merasakan hari-hari ini terlalu laju untuk aku.... AKU BELUM BERSEDIA....


Tapi, aku merasakan diriku kini telah berjaya melalui hari-hari yang 'menyeksakan' dalam hidupku sebagai seorang wanita.. sebagai seorang pencinta... terima kasih... n_n..

Dan..kamu?? bagaimana pula?? berpuas hatikah kamu kepada 13 hari ini dalam tahun 2010..?? apa-apa pun jawapan kamu, bersyukurlah kerana kita masih dapat bernafas sehingga kini... n_n..

Aku mahu kongsikan sesuatu..tapi aku harap tiada siapa yang tersinggung..kerana ini adalah pendapat aku...lahir dari sanubariku..ikhlas dari ku... dan paling penting..adalah kejujuranku... bersediakah kamu??...

Kamu pernah jatuh cinta kepada seseorang yang hanya sekali kamu jumpa???.... kemudian kamu merasakan kamu merindui dirinya???.. jujur.. aku hanya ingin bersahabat... tapi hati ini tidak boleh di bohongi.. ya.. aku pernah.. tapi dengan niat... mahu bermain-main dengannya... SALAHKAH??.... bukankah setiap manusia itu punyai keinginan tersendiri??...jadi aku mahu bermain sahaja...

Tapi, macam yang aku cakapkan... AKU MERINDUI DIRINYA... apa maknanya itu bagi kamu?? tak salah tapi tak patut???... aahhh aku keliru... nanti orang cakap perigi mencari timba..huh.. mana boleh.... XXXX... alaaaa.. masih adakah yang kisah?? aku tak tahu.. =_=..

Mungkinkah aku masih perlu masa untuk semua itu??..merindui tidak salah tapi mahu memilik itu............................................. aku fikir dulu........................ -_-

Aku,
Rosse@yeokok,
(13.01.10, Rabu - 16.34pm)

0 comments: