THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, April 3, 2010

... Padah ...

Mungkin inilah dia yang di panggil [ketulahan] ... emm ... -_- ...antam saja la...

Tapi...aku memang kecewa... sedih... dengan apa yang terjadi... juga geram~~!! ... emm..susah juga kan... lain kali tidak mahu [campur] la... agaknya ia lebih baik kan...supaya [tidak terlibat langsung]... biar masing-masing punya haluan... [mayb].. -_-... dan sekali lagi... enta lah..antam saja lah...

Aku memang tidak suka [menyusahkan] tapi kalau sudah di janjikan ...emm... [no komen] lah.. yang berlalu...biarkan lah... nanti meleret lagi...[susah]...

Apa pun maafkan aku kerana [merosakkan] suasana... aku bukan sengaja... tapi, begitu lah aku... jika tidak [suka]..adalah lebih baik [terus terang]... nanti akan datang aku [melesapkan] diri... kan lagi senang... :)

Agaknya...[to be continue...]

Aku,
Rosse@yeokok,
(04.04.2010, 02.41am - Ahad)

0 comments: