THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, April 22, 2010

Kesakitan melanda

Begini la nie selalu sakit... Y_Y, sikit2 sakiit, demam, batuk, pening, panas... macam nie bila mau sembuh??... huh, kenapa badan ini selalu sakit??...


Selepas tahun lalu, na sekali lagi aku masuk hospital tapi syukur aku tidak masuk wad... cuma...cuma... aku kena JARUM!!... gila ka apa...3 kali jarum baru dapat darah... apa mcm??... sakit sungguh!!... ingat aku yang sudah tua nie, kena jarum macam itu tidak sakit ka??..kamu pigi rasa sendiri la....

Membengkak la kesan jaruman dia nie... sakit ohh... sungguh!!... macam mau demam seja terhidu bau hospital.. arghhh... kenapalah aku nie kuat sakit??.. geram dengan badan ini...!!

Aku tak suka sakit!!

Aku,
Rosse@yeokok,
(22.04.2010, Khamis - 18.57pm)

0 comments: