THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, April 28, 2010

Mulut manis..

Begitu mudah mulut berkata-kata... tanpa skrip yang rapi di situ la ayat-ayat tercipta dengan pantas.... itulah penangan mulut manis... agaknya golongan mana yang seperti ini???... anda TAHU??...


Tentunya tidak sukar untuk mengetahui golongan mana yang seumpama ini kan... tapi sebenarnya semua orang boleh bermulut manis... cuma dari setiap pandangan dan penilanan orang terhadap apa yang di perkatakan itu adalah sentiasa berbeza... siapa tahu??...

Aku pun boleh mulut manis juga tapi aku tidak mahu... kerana aku tau apa kesannya kepada ku jika aku ber[mulut manis] aku sendiri yang akan merasa serba salah, berperasaan semacam... dan.. mungkin malu... segan... takut ... semualah ..[aku sebenarnya sendiri tidak tahan apabila ada yang bermulut manis dengan ku]... huhuhuhu >.<

Maka itu, silap langkah kita juga yang kena perangkap jika kita bermulut manis... jangan terkena sudah... apa yang penting kita tahu apa yang kita perkatakan itu... bukannya untuk bermulut manis tetapi kita memperlihatkan siapa diri kita yang sebenarnya... [hadoii ROSSE, ko merepek apa nie??] .... mana ku tau... ko peduli apa??... suh..suh...suh... >.<...

Apapun, dalam kehidupan semua memerlukan komunikasi yang harmonis... maka itulah setiap pertemuan, perkenalan itu akan bermula dengan suasana yang MERIAH dan gembira... itu untuk memberi suasana yang tidak KEKOK...[eyoooo la tu....]

Antam seja la~~!!

Sekian,
Aku,
Rosse@yeokok,
(28.04.2010, Rabu - 22.57pm)

0 comments: