THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, April 17, 2010

Hidup ini INDAH

Aku merasakan aku punya banyak penyakit... aduhh... mengapa begitu aku rasakan??.. bodohnya pemikiranku ini... [mengucap ROSSE ..]..


Tapi, kenapa aku sering sakit??.. mengapa kesakitanku ini selalu berlaku??.. kenapa tidak pernah reda??... ujian yang bagaimanakah ini??...[ahh, ko mengeluh lagi ROSSE...] Y_Y, aku bukan mengeluh...aku cuma sikit heran... kenapa aku selalu sakit..

Sebab itu, orang selalu cakap... pergunakan saat hidupmu sebaik mungkin kerana kita tidak tahu bila kita akan meninggalkan alam fana ini.. [ahh, aku belum bersedia]...

Memang hidup ini sangat sangat indah... tapi keindahan itu jangan di salah gunakan kerana jika tersilap maka hidup akan hancur... jadilah hidup itu sia-sia....[begituka??]..

Semoga kita semua beroleh kehidupan yang sihat sejahtera...

Amin..

Aku,
Rosse@yeokok,
[17.04.2010, sabtu -11.26pm ]

0 comments: