THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, April 27, 2010

... Kepercayaan ...

Kadang-kadang aku berfikir... kenapa aku mudah untuk memberi kepercayaan kepada orang??.. adakah kerana aku mudah untuk berkawan??... adakah aku senang untuk percaya??...-_-


Aku keliru.. bukankah [mereka] itu adalah orang lain??... kenapa perlu memberi kepercayaan kepada [mereka] sedangkan [mereka] tidak tahu apa-apa tentang diri ku??... aku kah yang bersalah?? ... [ahh ROSSE, ko peduli apa.. luahkan apa yang kau mau cakap.. abis cerita... sama ada durang percaya atau tidak... ITU DARI DURANG semua ...] ..ohooo ada ku kesah??... >.< ...

Begitu juga dalam menjalinkan suatu hubungan yang dalam... untuk menyelami hati seseorang, kenalah percaya dan paling penting hati kena ikhlas untuk menerima segala kelemahan dirinya.. tapi... awas ya... hati-hati dengan perangkap CINTA kerana mulut orang memang MANIS apatah lagi jika jarak antara kedua-duanya jauh... malah untuk berjumpa... adalah jarang sekali!! itu merBAHAYA!!...

Kata orang tua, kalau sudah JODOH... jangan kasih lama ... :">...

p/s : pesanan untuk aku juga nie Y_Y

Sekian,
Aku,
Rosse@yeokok,
(28.04.2010, Rabu - 13.46pm)

0 comments: