THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, May 8, 2010

Selamat Hari IBU

Hari ini tanggal 09.05.2010, bersamaan hari AHAD adalah hari ibu sedunia....


Tapi aku berada dalam keadaan bersedih... kenapa??.... kenapa aku sedih??... kerana dari kelmarin petang lagi aku tak dapat menghubungi ibu ku di kampung mengucapkan SELAMAT HARI IBU... dan sehingga saat ini, aku masih belum dapat bercakap dengan dirinya... apa terjadi mama??... mama, kenapa tidak angkat telefon??... Y_Y

Mama, aku rindu... rindu sangat dengan mama... dan ingin ku ucapkan di telinga mama bahawa aku bersyukur di lahirkan ke dunia dari PERUT MAMA... tapi mama, kenapa tidak menyambut panggilan ku??... mama, apa kah yang terjadi??... dan kenapa tidak ada panggilan balas dari mama??... mama, aku rindu sangat padamu...................

Mama, aku sentiasa mendoakan kesejahteraan, keselamatan, kesihatan dirimu mama... semoga di panjangkan umur... dan mama... ketahuilah aku benar-benar sayang padamu...........

Selamat Hari Ibu, mamaku tercinta.... [Pehi@Aishah Empin]

Aku,
Rosse@yeokok,
(09.05.2010, Ahad - 00.38am)

0 comments: