THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, May 5, 2010

Benci Tapi Rindu

Aku tak tahu... adakah aku benar benci dirinya... adakah aku seorang yang pentingkan DIRI SENDIRI... dan kenapa Dia tidak memahaminya ... dan kenapa aku masih tetap merindui dirinya sedangkan aku tahu memang tidak akan ada kesudahan yang sempurna... dan mengapa aku di duga dengan [KEPUTUSAN] itu?...


ahhh [ROSSE, ko kenapa lagi?... bukankah dulu ko pernah katakan kisah lalu hanyalah sebagai KENANGAN... dan akan MELUPAKANnya perlahan-lahan?... dan kenapa kini, seolah-olah sikap mu berubah? ] ... aku mana tau... kan ini hanyalah perasaan.. semua orang ada perasaan,.. aku juga sama... jadi mana mungkin aku begitu mudah melupakannya...Y_Y ...

Kenapa aku ini? Tiada manusia yang mampu melupakan kisah lalu begitu sahaja... dan ia memerlukan suatu jangka masa yang PANJANG/LAMA... korang tak tau... cuma yang pernah ada KENANGAN sahaja yang akan mengetahui bagaimana perasaan ini.. BENCI TAPI RINDU...

Kalau aku di beri peluang sekali lagi untuk terus mengenali dirinya.. apakah aku masih MAMPU seperti dahulu??

Aku Keliru dengan diriku sendiri..... (-_-)

Aku,
Rosse@yeokok
(06.05.2010, Khamis - 12.27pm)

0 comments: