THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, May 8, 2010

Kerana dia [KEKASIH] ku

Maka itu, aku ingin sekali titipkan suatu kenyataan peribadiku terhadap dirinya....


Saat aku mengenali dia, kami tidak lah mesra, rapat sangat... malahan, bila berCHAT dengan dirinya.. kadang-kadang aku [malas] untuk melayannya... bagi ku, bila bosan baru aku layan setiap CHAT sesiapa.. termasuk dirinya... [maafkan ku kerana aku sememangnya seperti ini]....

Hinggalah suatu ketika, kami menjadi rapat saat memasuki satu FORUM... kiranya forum itu adalah untuk meluangkan masa ketika aku keboringan, sendirian... atau sedih... dalam forum itu, aku sungguh teruja... hampir setiap malam aku melayarinya... malahan sebelum, semasa atau sibuk berkerja sekalipun... aku MESTI mahu masuk forum itu.... itulah dia.... www.sabahanbigforumpro.com ... tempat aku bergelak tawa, gurau senda... dengan rakan-rakan yang sama2 melayarinya.... hinggakan ke DINI SUBUH aku masih bersama forum itu.... juga bersama DIRINYA.............................. aku merasakan suatu keserasian di sana...

Terus terang aku katakan... walaupun kadang-kadang ayat kami seolah-olah satu sindiran, kata-kata pedas... namun aku dan DIA tetap terus bersama... malahan aku merasakan semakin SERASI dengan dirinya..... hinggakan aku sendirian TERSENYUM SENGIH ... di dalam bilik yang sikit HOT....

Sehinggalah dalam suatu masa... kami 'terlekat' pada suatu topik dalam FORUM.......... yang akhirnya menemukan kami dalam satu lagi laman web yang menarik... iaitu FACEBOOK.. dan dari sini la berMULAnya............ aku GIAN dengan dirinya...[opsssssssssssssss.... no..no...no...]....

Sejak itu, kami sering menghabiskan masa di FACEBOOK.. hinggakan FORUM seolah-olah lesap dari KETIKAN kami.... [kenapa tu ahh??]... >.<.... bukan aku tak mahu masuk sana tapi kerana DIA dan semua kawan-kawan ku telah beralih kepada FACEBOOK.... makanya itu... aku pun pura-purala lesap dari FORUM..............[ jan maraaaaaaaaa ahhh ]

Mahu tahu siapakah dia KEKASIH ku yang aku maksudkan?....

Anda mengenali dirinya??... dia inilah yang aku sayang sangat... hinggakan aku kadang-kadang tidak terlayan KOMEN orang lain..... apa yang aku harapkan darinya.... semoga suatu masa nanti kami akan di pertemukan dalam satu suasana penuh meriah... saling berpelukan... gosiping.... shoping.... dan bermesra... [erkk, no..no...no...]....

Untuk pengetahuan... aku dan DIA tidak pernah bersua MUKA sejak perkenalan kami 2 tahun yang lalu.. dan sehingga saat ini aku menGETIK cerita tentang dirinya..... kerana dia di sana di Tanah Melayu.. dan aku di sini Negeri di Bawah bayu.... doakan kami akan dipertemukan suatu masa nanti.... ^_^

Kekasih hatiku... Rozze AlamKiamat... terima kasih kerana setia menjadi temanku di kala sunyi, sedih, sepi, rindu, boring, sakit, lapar, gembira, ketawa, girang, senyum.... kaulah segalahnya... [u noe... ]

Doaku semoga dirimu sentiasa sihat walafiat................. amin ...

Aku,
Rosse@yeokok,
(08.05.2010, Sabtu - 22.39pm)

5 comments:

Rozzee said...

kekasih :
masa aku mbaca ketikan ini..aku dak sabar2 mo mbacanya sampai abis..aku namo ktinggalan wlu satu ketikan pun dr u..

terima kasih skali lagi kerana u byk mberi inspirasi pd i..skg ..n just now..i baru mceburi bidang baru...i tot u noe la kan..ehehehehe..i very happy u noe..tidak lama lagi u akan dengar suara i..klu u rindu i...u dengarkan i ke udara..insya allah

doaku slalu ada bsamamu..smoga kita perolehi kebaikan dan dpmudahkan jalan2 d masa akan datang..insya allah..

i sayang u ~

MOHD ELYAS BIN MOHD SAID said...

baguslah jika ada teman di kala susah, sedih, gembira... itu yang membuatkan kita setia.. ^_^

yeokok said...

hehehe.... kekasih...ty... nie la luahan i pada u since i chit chat dgn u.. :">...

yas.. yup agree... hehehe

Anonymous said...

bagai punguk merindukan bulan...wak..ka..ka..ka

Anonymous said...

bagai punguk merindukan bulan...wak..ka..ka..ka