THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, June 11, 2010

Toksin?


Arghhhhh... biar betul?... astaga~!.. aku tau la aku kuat jalan tapi melampau lah 'menatang' nie sampai begini 'HITAM'.. adakah patut... badan ku yang memang berTOKSIN atau 'menatang' nie yang pandai bertukar kaler dari putih pigi HITAM?... O.O... kompius aku bah~!..


huhuhu.. aku sebenarnya TAKUT nampak benda ini bila bangun pagi... 'ia' berwarna hitam dan berminyak... yaiii... bikin geli... cuma aku akan merasa segar selepas ku buang benda ini. agaknya kalau aku pakai dalam masa 1 BULAN ini, apa badanku akan semakin sihat?... sedangkan selama ini aku menderita sakit perut.. kadang-kadang migrain sampai mau pitam. [dan pernah pitam...].. aku sendiri tidak percaya... T_T

Aku nak pakai benda ini sehinggalah aku benar-benar yakin yang badanku akan bertambah sihat dari semasa ke semasa. sebab AKU MAHU SIHAT SEPENUHNYA walaupun aku yakin, tidak ada MANUSIA yang memang 100% SIHAT. entah la..adakah?... -_-...

Aku tau benda ini 'menarik' toksin dari badan. perlu di pakai ketika mahu tidur. dengan cara-cara yang betul... ikut arahan yang ada dalam PLASTIK benda ini. ^_^..

MAri kita sama-sama menyihatkan badan.... Kesihatan itu penting untuk kita melalui kehidupan seharian supaya setiap perkerjaan kita akan berjalan dengan lancar dan teratur apabila kita SIHAT.

Aku,
Rosse@yeokok,
(12.06.2010, Sabtu - 10.33am)

0 comments: