THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, June 3, 2010

Selamat Pengantin Baru Kawanku.. LIZZY PATRICK

Watak utama : Lizzy Patrick

Lokasi : Rumah pengantin, Kg.Bongkud, Ranau
Masa : 10 am ke 12 tgh mlm..[paham2 seja la ahh]
Hari : Isnin
Tarikh : 31.05.2010
(Kawan2ku ketika masih bersekolah Rendah di SK.Bongkud, Ranau tahun 1991 hingga ke hari ini...)

Penceria suasana : Aku, Dionysia, Tella, Amelia, Rozina, Roswaty, Bobby, Red, Isa Sunday,

Dari kiri Dionysia, Tella, Rosse, Lizzy, Rozina & Amelia [best fren forever]

Aku di singgahi oleh kawanku ompok sekitar jam 7pm di rumah. Dan aku masih BERDANDAN... [baru mandi weii]... maka itu, kami bergerak ke rumah pengantin selepas aku selesai bersolek molek... :">... [alaaa rumah pengantin di sebelah rumah ku seja... tidak sampai 1 minit berjalan laa]... dekat kannn... hehehehehe

Di sana, ramai sudah orang... menanyi... menari... makan... dan aku... MAKAN la apa lagi.. tapi kawan ku tidak makan... dia cuma tengok aku makan saja... alaaaa ompok, endak payah bei ko diet...[jan mara ahhh nanti kanak jual maaa]

Ini la si Roswaty.. Cantikkan Pengapit dia

Ambil peluang untuk bergambar selagi pengantin masih MENAWAN... aphewww

Selepas itu, aku dan ompok bergambar bersama pengantin... waaaa bepeluk2 lagi ba... pengapit dia pun buli tahan.. sepa lagi... si ROSWATY laaa... comel gitu... tak caya.. nanti aku buktikan.... ^___^... yang penting kamu sudi layan coretan gila aku nie...waaaaaaaaaaaaaaaa

Tidak lama lepas itu, aku di tepuk dari belakang oleh kawan lama juga... waaaa bestnyaaa.. sepa lagi.. si TELLA laa.... gembira hati tiada sepa yang tau.. hanya aku dan diri-NYA... bepeluk lagi kami... dan datang lagi seorang CEWEK kiut.... sepa?... naaaa Dionysia la.. makin menawan sumandak sorang ini.... hehehe.. dan aktiviti tetap... apa lagi bergambar la kami.... dan seorang lagi yang di jumpai.... ROZINA... punya siuk aku rasa...

Dan ini pula adalah wajah-wajah kawan2 yang datang...[Seumur la katakan]

Tidak lama selepas itu, datang pula member JEJAKA pilihan... si Bob, Isa, Red & Gonong... kami sekali lagi bergambar kenangan.... dan semestinya aku gembira sekali... kami pula menyerang pengantin dan terus mengambil gambar tanpa peduli sepa yang mahu menari ketika itu...=)) ahh antam koranglah.. yang pasti kami semua gembira.. kan.. hehehehe
Peluang bergambar terakhir sebelum bersurai.. hehehehe

Oleh kenana pengantin terlalu excited mau MENARI maka itu, kami lepaskan dia ke tapak dancing dan kami kembali ke tempat duduk dan bercerita sampai tak ingat jam.... setelah bertahun lamanya, kami mengimbas kenangan ketika masih sekolah rendah... ketawa, sedih, senyum, semua kami ungkitkan... peluang jangan di sia-siakan... belum tentu akan datang ada masa akan datang.. dan tidak mungkin seperti ini lagi... ^___^

Puas bercerita... selepas hujan lebat sudah reda, kawan-kawan yang lain pula mau balik.. maka itu sekitar jam 11pm kami bersurai... aku pula menghantar Ompok dan Ganak balik ke rumah dorang... dan...

Sekianlah cerita aku bersama sahabat lama ku ini...

Terima Kasih Lizzy kerana persandingan mu ini menemukan kami semua.... muahhh

Aku,
Rosse@yeokok,
(04.06.2010, Jumaat - 13.11pm)

0 comments: