THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, March 22, 2010

Panas.. huh~~!!

Mungkin ini lah kehidupan manusia... ada musim-musim.. panas...sejuk... salji.. hujan... mendung.. tiada siapa yang boleh mengelakkan dari melalui musim-musim ini...

Dan kehidupan??... pastinya lebih banyak dugaan/cabaran/halangan/ yang menimpa.. siapa tahu kan.. [esok hari kita telah di PANGGIL OLEH-NYA ...wallahualam..] bersedia atau tidak... sebenarnya... tiada siapa yang tahu bila [masanya]... -_-

Tapi kan..sekarang memang [panas] la... cuaca panas, bilik panas, air panas, kadang-kadang hati panas... aduh.. macam mana ini??...hendak melepaskan [panas]nya hati itu..tapi di mana??... pada siapa?.. harus bagaimana??.. ahhh... aku tidak tahu... aku kurang pasti... aku memang kurang [ilmu]..ahhh begitukah??

Dunia... dunia... dulu [kau] berikan air mata yang lebat.. kini [kau] berikan pula api yang panas... akan datang apa lagi [kau] beri???.. ahh... ternanti-nantikah [manusia] akan apa yang akan berlaku??... ataupun sekadar [mengeluh]... ahhhhh

hmm.. tak kisah lah.. janji aku di beri peluang untuk merasai semua ini... selagi masih berpeluang.. aku tetap akan bersyukur.. TERIMA KASIH MEMBERI AKU PELUANG UNTUK MERASAINYA.... n_n

Aku,
Rosse@yeokok,
(22.03.2010, Isnin - 20.59pm)

0 comments: