THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, March 30, 2010

Adakah ianya [kedegilan]

Di suatu malam yang sunyi..[tapi panas la]... -_- .. aku yang tengah melayan majalah kegemaranku [mingguan wanita] terpaku dengan satu [sms] yang datang dari seseorang yang hanya ku kenali melalui ketikan jari-jemarinya dalam [tetttt] ... ehemm.. adalah...


Aku tak tahu patutkah aku marah dengan [sms] itu... tapi, aku bukan jenis yang suka melayan sangat [sms] orang.. bukannya [sombong] tapi.. inilah aku bah..[ada ku kesah??] .. antam saja la..

orang tu memang degil la.. aku pun tidak tahu macam mana mau nasihatkan [dia] sebab aku bukan siapa-siapa pada dirinya.. [adakah aku menyibuk hal orang??].. itu yang aku [takut] sebenarnya.. kalau aku terus melayan, bertanya, nasihat.. takut aku nanti di gelar [penyibuk~~!!].. huh, aku tak mahu... pedih hati tau dapat gelaran [penyibuk]...

Jadi, sebolehnya.. aku layan apa yang dapat...tapi maaflah kalau aku bukan jenis yang [lembut] dalam melayan [dirimu] ... kerana aku sebenarnya tidak suka dalam [hal2] peribadi orang nie... maafkan aku... -_-.. [mungkin aku memang tidak sesuai untuk [melayan] perkara yang di bangkitkan.. [aku cepat terasa dalam hal2 macam tu].. seolah-olah aku jua merasainya... -_-

Oleh demikian, aku syorkan kepada sesiapa yang ingin berkongsi apa-apa masalah dengan aku... sila... aku on seja..tapi aku terus terang terlebih dahulu... [aku bukan penasihat yang [lembut]...

Sekian,
Aku,
Rosse@yeokok,
(31.03.2010, Rabu - 12.32pm)

0 comments: