THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, March 1, 2010

Berhenti berharap

Kalau memang tiada penghujungnya.. kenapa masih mengharap??... berhenti dan lupakan semuanya.. kan senang.. untuk apa mahu sesakkan fikiran kalau tiada penyelesaian.. dunia.. dunia... [ahhh kau nie mahu salahkan dunia, semua itu adalah datang dari diri kau sendiri ROSSE jangan pernah menyatakan kesalahan itu datang dari DUNIA... fikir-fikirkan lah]

Aku bukan apa, tapi aku sangsi dengan diriku.. apa aku sebenarnya masih berharap??.. apa aku masih mahukan sesuatu yang terbaik itu akan berlaku??... huh.. aku tak mengharap tapi aku BERANGAN-ANGAN.. salah kah??... ada larangankah untuk berangan-angan??.. siapa yang marah??.. -_-

Tapi kalau memang ada HARAPAN... apa salahnya... [hati ku masih memerlukannya jadi biarlah ada keajaiban]... aahhh... ini lah aku bah...

Aku,
Rosse@yeokok,
(02.03.2010, Selasa - 11.51am)

0 comments: